SlideShare a Scribd company logo
1 of 20
Download to read offline
Контекстна реклама

       Максим Залевський
          aContext.com.ua
Схема організації рекламної кампанії

                           Рекламна кампанія




              Група                               Група




 Оголошення           Ключове слово      Оголошення       Ключове слово
Розрахунок оплати за клік

Кінцевий прибуток з однієї продажі * Відсоток
  переходів = Max сума оплати за клік

      100 $ (прибуток з продажу) * 0,01 (процент переходів) =
                   = 1 $ (макс сума плати за клік)
Сервіси контекстної реклами
•   https://adwords.google.com.ua/
•   http://direct.yandex.ua/
•   http://begun.ua/
•   http://context.meta.ua/
•   http://context.bigmir.net/
Сервіси підбору ключових слів
Використання сервісів, систем контекстної
  реклами й/або пошуковими системами:
• Adwords.google.com/select/Tools
• Wordstat.yandex.ua;
• Adstat.rambler.ru;
Статистика конкурентів
якщо статистика відкрита:
• http://top.bigmir.net/
• http://catalog.i.ua/
• lіveіnternet.ru;
• top100.rambler.ru;
• top.maіl.ru
Інші методи підбору ключових слів
• Аналіз сайтів конкурентів;
• Аналіз зовнішніх факторів (анкори
  посилань );
• Аналіз внутрішніх факторів (позначки-теги
  keywords, descrіptіon, слова, виділені в теги
  < h1 >, < b >, < strong > і т.д.).
• Використання готових баз ключових слів,
  наприклад, http://www.pastukhov.com/.
Створення первинного списку
Записуємо слова та фрази які приходять в голову:

•   Квіти
•   Рози
•   Букети
•   День Святого Валентина
•   Весільні букети
•   подарунки
Уточняємо список
Уточнені слова знизять імовірність переходів
  нецільових відвідувачів:

•   [послати] квіти [Львів]
•   [послати] рози [Львів]
•   День Святого Валентина [подарунки Львів]
•   [Львів] Весільні букети
•   [послати] подарунки [Львів]
Статистика пошукових запитів
Більшість користувачів застосовують 2-3 слова в пошуковому запиті
Групування ключових слів
 Група1: Весілля                Група 2: День Святого Валентина
 •    Весільні квіти
                                1. Квіти на день Святого Валентина
 •    Весільні букети
                                2. Подарунки на день Святого Валентина
 •    Весільні троянди          3. Троянди на день Святого Валентина

       Формуємо логічні групи ключових слів для подальшого створення
                          окремих рекламних груп

Група 3: Квіти           Група 4: Троянди            Група 5: Львів

1.   Доставка квітів     1.   Доставка троянд        1.   Доставка троянд Львів
2.   Покупка квітів      2.   Замовити троянди       2.   Доставка квітів Львів
3.   Букети квітів       3.   Покупка троянд         3.   Весільні букети Львів
4.   Кошики квітів       4.   Букети троянд          4.   Букети квітів Львів
Групування по частоті запитів

фінансові послуги > 1000              фінансові послуги < 1000

(ключові фрази пов’язані з букетами   (ключові фрази пов’язані з
квітів, які зустрічаються в запитах   букетами квітів, які зустрічаються в
більше 1000 разів у місяць)           запитах менше 1000 разів у місяць)


фінансові послуги                     види фінансових послуг
ринок фінансових послуг               ринок фінансових послуг +в україні
                                      структура ринку фінансових послуг
                                      характеристика фінансових послуг
Види заголовків оголошень
Застосовуємо ключові фрази в
                                              Додаткові слова:
заголовках:
                                              1. Легкий
Відкрий свій бізнес 6000$
                                              2. Корисний
Консалтинг по фінансовому плануванню
                                              3. Дешевий
Надійна консультація по податках
                                              4. Якісний
Розрахунки по фінансовому плануванню
                                              5. Чудовий
                                              6. Швидкий

Застосовуємо питання та заклики:
Потрібні весільні букети?
Шукаєш ділового партнера?
Відкрий салон дизайну?

 Включаємо назву регіону “Ковка зі Львова”, “Аптека на
 Подолі”
 Вказуємо ціну при необхідності “Котедж в Карпатах 80000$”
Ефективні рекламні оголошення
Пластикові вікна від 500 у.о. Спішіть!   Додаткові слова:
Продаж пластикових вікон KBE, REHAU,     1. Спішіть
VEKA… Монтаж! Дзвоніть!                  2. Дзвоніть

                                         3.   Купи
Відкрий салон дизайну                    4.   Замов
Вигідна справа + навчання за 6000$       5.   Загрузи
Художня ковка - престижний бізнес        6.   Прочитай
vip-zalevsky.com.ua

                                         Мінус-слова:
Сервісний центр Samsung                  - бесплатно
Ремонт комп’ютерної техніки, мобільних   - халява
телефонів, фотоапаратів і т.д.           - скачати
Цільові сторінки
•   Цільова сторінка і рекламне оголошення відповідають один одному у формулюванні та графічному
    представленні
•   Бажана дія відвідувача виражена максимально ясно, не виникає путаниці з іншими діями та
    двозначності
•   Сторінка не перевантажена і немає посилань на інші розділи
•   Опис і зображення висвітлюють переваги товара/послуги посилюючи бажання замовити його
•   Зміст сторінки та зображення пояснюють вигідідність покупки, шляхом опису особливостей товару
•   «Спеціальні пропозиції» мотивують відвідувача до швидкої покупки
•   Згадано використання сервера захисту (гарфічно та текстом)
•   На сторінці вказано географічне місцезнаходження вашої компанії і повна контактна інформація
•   Довірені асоціації, філії та їх члени перераховані (чи вказані їх логотипи)
•   Ясно обумовлені умови доставки
•   Ясно визначені умови повернення товару
•   Вказаний гарантійний термін
•   Для допомоги та консультацій вказані телефон чи голосовий чат
•   Рекомендації та відгуки складають реальні цитати, з вказівкою імені та адреси автора
•   Ваш «заклики до дії» та кнопку «Замовити» легко знайти
•   Ви застосовуєте систему моніторингу для дослідження ефективності, CTR і рейтинга переходів
    кожного рекламного оголошення.
Моніторинг рекламної кампанії
Запустіть компанію та залиште на 2 дні. Після
  чого виміряйте:

• CTR оголошення і кодного ключового слова
• Середню позицію оголошення і ключових
  слів
• Вашу середню плату за клік CPC
• К-сть показів по кожному ключовому слову
Вимірюємо прибутковість ROI
 ROI = ((продажі - витрати)/ витрати)*100

Наприклад сума продажу становить 1400$, при інвестиції – 500$

ROI = ((1400-500)/500*100 = 180% - хороша прибутковість


                                    Відділяємо покупців від глядачів
Корисні поради
• Додавайте хоча б одну рекламну групу (5-10
  подібних ключових слів) кожні 2 дні
• Слідкуйте за рекламними групами і
  оптимізуйте щодня
• Важливо не кількість трафіку а показник
  прибутковості ROI
• Знижуйте вартість кліку, пока не досягнете
  мінімального
• Якщо не отримуєте результату – збільшуйте
  кількість ключових слів
Використані джерела
• Алексей Яковлев, Александр Чупрун
  Контекстная реклама. Основы, секреты,
  трюки
• Контекстная реклама в Интернете.
  Настольная книга рекламиста
• Интернет-реклама: итоги и перпективы.
  Рекламные возможности Яндекса.
  Практический семинар
Контакти

Максим Залевський




Сайт: http://acontext.com.ua/
Блог: http://webanalitic.blogspot.com/
Twitter: maxzalevski
email: zalevskim@gmail.com
Телефон: +380 67 252 10 68

More Related Content

Similar to контекстна реклама PPC Marketing

eMarketing from qubstudio.com
eMarketing from qubstudio.comeMarketing from qubstudio.com
eMarketing from qubstudio.comguestcf2b4353
 
eMarketing from qubstudio.com
eMarketing from qubstudio.comeMarketing from qubstudio.com
eMarketing from qubstudio.comguest94fd4997
 
Ростислав Чайка. Основи інтернет маркетингу #1
Ростислав Чайка. Основи інтернет маркетингу #1Ростислав Чайка. Основи інтернет маркетингу #1
Ростислав Чайка. Основи інтернет маркетингу #1Rostyslav Chayka
 
Lviv Startup Club 10, Prom.ua success story
Lviv Startup Club 10, Prom.ua success storyLviv Startup Club 10, Prom.ua success story
Lviv Startup Club 10, Prom.ua success storyLviv Startup Club
 
Історія Prom.ua, або як створити проект з мінімальними початковими інвестиціями
Історія Prom.ua, або як створити проект з мінімальними початковими інвестиціями Історія Prom.ua, або як створити проект з мінімальними початковими інвестиціями
Історія Prom.ua, або як створити проект з мінімальними початковими інвестиціями Mykola Paliyenko
 
Павло Страшевський  “5 дієвих методик залучення клієнтів через соціальні мережі”
Павло Страшевський  “5 дієвих методик залучення клієнтів через соціальні мережі”Павло Страшевський  “5 дієвих методик залучення клієнтів через соціальні мережі”
Павло Страшевський  “5 дієвих методик залучення клієнтів через соціальні мережі”Dakiry
 
Що таке канал SEO у 2017 і як він працює
Що таке канал SEO у 2017 і як він працюєЩо таке канал SEO у 2017 і як він працює
Що таке канал SEO у 2017 і як він працюєNetpeak
 
Интернет-маркетинг: инструкция по эксплуатации
Интернет-маркетинг: инструкция по эксплуатацииИнтернет-маркетинг: инструкция по эксплуатации
Интернет-маркетинг: инструкция по эксплуатацииNetpeak
 
Seo для старту бізнесу
Seo для старту бізнесуSeo для старту бізнесу
Seo для старту бізнесуKaterina Zolotaryova
 
Seo для старту бізнесу
Seo для старту бізнесуSeo для старту бізнесу
Seo для старту бізнесуYuriy Samborskiy
 
модна візитниця 2010
модна візитниця 2010модна візитниця 2010
модна візитниця 2010StartupLine
 
модна візитниця
модна візитницямодна візитниця
модна візитницяLviv Startup Club
 
Як правильно обрати інструменти для просування свого бізнесу в інтернеті
Як правильно обрати інструменти для просування свого бізнесу в інтернетіЯк правильно обрати інструменти для просування свого бізнесу в інтернеті
Як правильно обрати інструменти для просування свого бізнесу в інтернетіNetpeak
 
Email marketing: trends and best practices
Email marketing: trends and best practicesEmail marketing: trends and best practices
Email marketing: trends and best practicesMichael Svystun
 
Михайло Свистун “Email-маркетинг”
Михайло Свистун “Email-маркетинг”Михайло Свистун “Email-маркетинг”
Михайло Свистун “Email-маркетинг”Lviv Startup Club
 
Юзабіліті. Теорія і практика
Юзабіліті. Теорія і практикаЮзабіліті. Теорія і практика
Юзабіліті. Теорія і практикаPavlo Kotula
 
Андрій Чорний “AdWords vs SEO – порівняння в теперішніх реаліях”
Андрій Чорний “AdWords vs SEO – порівняння в теперішніх реаліях”Андрій Чорний “AdWords vs SEO – порівняння в теперішніх реаліях”
Андрій Чорний “AdWords vs SEO – порівняння в теперішніх реаліях”Lviv Startup Club
 
Основи інтернет маркетингу #1
Основи інтернет маркетингу #1Основи інтернет маркетингу #1
Основи інтернет маркетингу #1adprime
 

Similar to контекстна реклама PPC Marketing (20)

Лекція 3 KW
Лекція 3 KWЛекція 3 KW
Лекція 3 KW
 
eMarketing from qubstudio.com
eMarketing from qubstudio.comeMarketing from qubstudio.com
eMarketing from qubstudio.com
 
eMarketing from qubstudio.com
eMarketing from qubstudio.comeMarketing from qubstudio.com
eMarketing from qubstudio.com
 
Ростислав Чайка. Основи інтернет маркетингу #1
Ростислав Чайка. Основи інтернет маркетингу #1Ростислав Чайка. Основи інтернет маркетингу #1
Ростислав Чайка. Основи інтернет маркетингу #1
 
Lviv Startup Club 10, Prom.ua success story
Lviv Startup Club 10, Prom.ua success storyLviv Startup Club 10, Prom.ua success story
Lviv Startup Club 10, Prom.ua success story
 
Prom.ua 2010
Prom.ua 2010Prom.ua 2010
Prom.ua 2010
 
Історія Prom.ua, або як створити проект з мінімальними початковими інвестиціями
Історія Prom.ua, або як створити проект з мінімальними початковими інвестиціями Історія Prom.ua, або як створити проект з мінімальними початковими інвестиціями
Історія Prom.ua, або як створити проект з мінімальними початковими інвестиціями
 
Павло Страшевський  “5 дієвих методик залучення клієнтів через соціальні мережі”
Павло Страшевський  “5 дієвих методик залучення клієнтів через соціальні мережі”Павло Страшевський  “5 дієвих методик залучення клієнтів через соціальні мережі”
Павло Страшевський  “5 дієвих методик залучення клієнтів через соціальні мережі”
 
Що таке канал SEO у 2017 і як він працює
Що таке канал SEO у 2017 і як він працюєЩо таке канал SEO у 2017 і як він працює
Що таке канал SEO у 2017 і як він працює
 
Интернет-маркетинг: инструкция по эксплуатации
Интернет-маркетинг: инструкция по эксплуатацииИнтернет-маркетинг: инструкция по эксплуатации
Интернет-маркетинг: инструкция по эксплуатации
 
Seo для старту бізнесу
Seo для старту бізнесуSeo для старту бізнесу
Seo для старту бізнесу
 
Seo для старту бізнесу
Seo для старту бізнесуSeo для старту бізнесу
Seo для старту бізнесу
 
модна візитниця 2010
модна візитниця 2010модна візитниця 2010
модна візитниця 2010
 
модна візитниця
модна візитницямодна візитниця
модна візитниця
 
Як правильно обрати інструменти для просування свого бізнесу в інтернеті
Як правильно обрати інструменти для просування свого бізнесу в інтернетіЯк правильно обрати інструменти для просування свого бізнесу в інтернеті
Як правильно обрати інструменти для просування свого бізнесу в інтернеті
 
Email marketing: trends and best practices
Email marketing: trends and best practicesEmail marketing: trends and best practices
Email marketing: trends and best practices
 
Михайло Свистун “Email-маркетинг”
Михайло Свистун “Email-маркетинг”Михайло Свистун “Email-маркетинг”
Михайло Свистун “Email-маркетинг”
 
Юзабіліті. Теорія і практика
Юзабіліті. Теорія і практикаЮзабіліті. Теорія і практика
Юзабіліті. Теорія і практика
 
Андрій Чорний “AdWords vs SEO – порівняння в теперішніх реаліях”
Андрій Чорний “AdWords vs SEO – порівняння в теперішніх реаліях”Андрій Чорний “AdWords vs SEO – порівняння в теперішніх реаліях”
Андрій Чорний “AdWords vs SEO – порівняння в теперішніх реаліях”
 
Основи інтернет маркетингу #1
Основи інтернет маркетингу #1Основи інтернет маркетингу #1
Основи інтернет маркетингу #1
 

More from Max Zalevski

35 идей для экостартапов
35 идей для экостартапов35 идей для экостартапов
35 идей для экостартаповMax Zalevski
 
Життя в стилі Органік
Життя в стилі ОрганікЖиття в стилі Органік
Життя в стилі ОрганікMax Zalevski
 
iCampLviv Що працює і не працює в Інтернет-маркетингу. Погляд замовника
iCampLviv Що працює і не працює в Інтернет-маркетингу. Погляд замовникаiCampLviv Що працює і не працює в Інтернет-маркетингу. Погляд замовника
iCampLviv Що працює і не працює в Інтернет-маркетингу. Погляд замовникаMax Zalevski
 
экология питания ecopitanie
экология питания ecopitanieэкология питания ecopitanie
экология питания ecopitanieMax Zalevski
 
Продажі, лояльність, конкуренція
Продажі, лояльність, конкуренціяПродажі, лояльність, конкуренція
Продажі, лояльність, конкуренціяMax Zalevski
 
Просування готелів, ресторанів, доставка суші
Просування готелів, ресторанів, доставка сушіПросування готелів, ресторанів, доставка суші
Просування готелів, ресторанів, доставка сушіMax Zalevski
 
Просування в інтернеті на практичних прикладах
Просування в інтернеті на практичних прикладахПросування в інтернеті на практичних прикладах
Просування в інтернеті на практичних прикладахMax Zalevski
 
Dream to sell_startup
Dream to sell_startupDream to sell_startup
Dream to sell_startupMax Zalevski
 
Виставка Україна-Австрія - грані дотику
Виставка Україна-Австрія - грані дотикуВиставка Україна-Австрія - грані дотику
Виставка Україна-Австрія - грані дотикуMax Zalevski
 
Продвижение группы Сушистик Vkontakte
Продвижение группы Сушистик VkontakteПродвижение группы Сушистик Vkontakte
Продвижение группы Сушистик VkontakteMax Zalevski
 
Конкурентная разведка при создании Стартапа
Конкурентная разведка при создании СтартапаКонкурентная разведка при создании Стартапа
Конкурентная разведка при создании СтартапаMax Zalevski
 
Контекстна реклама Бегун
Контекстна реклама БегунКонтекстна реклама Бегун
Контекстна реклама БегунMax Zalevski
 
25 минут о бесплатной рекламе, которая в 5 раз важнее платной TurPravda
25 минут о бесплатной рекламе, которая в 5 раз важнее платной TurPravda25 минут о бесплатной рекламе, которая в 5 раз важнее платной TurPravda
25 минут о бесплатной рекламе, которая в 5 раз важнее платной TurPravdaMax Zalevski
 
Ефективна реклама в соціальних медіа
Ефективна реклама в соціальних медіаЕфективна реклама в соціальних медіа
Ефективна реклама в соціальних медіаMax Zalevski
 
Keyword Landing Pages
Keyword Landing PagesKeyword Landing Pages
Keyword Landing PagesMax Zalevski
 
Twitter inside ukraine statistic
Twitter inside ukraine statisticTwitter inside ukraine statistic
Twitter inside ukraine statisticMax Zalevski
 
vKontakte groups analytics. Internet marketing, smm
vKontakte groups analytics. Internet marketing, smmvKontakte groups analytics. Internet marketing, smm
vKontakte groups analytics. Internet marketing, smmMax Zalevski
 

More from Max Zalevski (20)

Simple life
Simple lifeSimple life
Simple life
 
35 идей для экостартапов
35 идей для экостартапов35 идей для экостартапов
35 идей для экостартапов
 
Життя в стилі Органік
Життя в стилі ОрганікЖиття в стилі Органік
Життя в стилі Органік
 
iCampLviv Що працює і не працює в Інтернет-маркетингу. Погляд замовника
iCampLviv Що працює і не працює в Інтернет-маркетингу. Погляд замовникаiCampLviv Що працює і не працює в Інтернет-маркетингу. Погляд замовника
iCampLviv Що працює і не працює в Інтернет-маркетингу. Погляд замовника
 
экология питания ecopitanie
экология питания ecopitanieэкология питания ecopitanie
экология питания ecopitanie
 
Продажі, лояльність, конкуренція
Продажі, лояльність, конкуренціяПродажі, лояльність, конкуренція
Продажі, лояльність, конкуренція
 
Просування готелів, ресторанів, доставка суші
Просування готелів, ресторанів, доставка сушіПросування готелів, ресторанів, доставка суші
Просування готелів, ресторанів, доставка суші
 
Просування в інтернеті на практичних прикладах
Просування в інтернеті на практичних прикладахПросування в інтернеті на практичних прикладах
Просування в інтернеті на практичних прикладах
 
Dream to sell_startup
Dream to sell_startupDream to sell_startup
Dream to sell_startup
 
Виставка Україна-Австрія - грані дотику
Виставка Україна-Австрія - грані дотикуВиставка Україна-Австрія - грані дотику
Виставка Україна-Австрія - грані дотику
 
Продвижение группы Сушистик Vkontakte
Продвижение группы Сушистик VkontakteПродвижение группы Сушистик Vkontakte
Продвижение группы Сушистик Vkontakte
 
Конкурентная разведка при создании Стартапа
Конкурентная разведка при создании СтартапаКонкурентная разведка при создании Стартапа
Конкурентная разведка при создании Стартапа
 
Контекстна реклама Бегун
Контекстна реклама БегунКонтекстна реклама Бегун
Контекстна реклама Бегун
 
25 минут о бесплатной рекламе, которая в 5 раз важнее платной TurPravda
25 минут о бесплатной рекламе, которая в 5 раз важнее платной TurPravda25 минут о бесплатной рекламе, которая в 5 раз важнее платной TurPravda
25 минут о бесплатной рекламе, которая в 5 раз важнее платной TurPravda
 
Ефективна реклама в соціальних медіа
Ефективна реклама в соціальних медіаЕфективна реклама в соціальних медіа
Ефективна реклама в соціальних медіа
 
Smm Tourism
Smm TourismSmm Tourism
Smm Tourism
 
Keyword Landing Pages
Keyword Landing PagesKeyword Landing Pages
Keyword Landing Pages
 
Twitter Metrics
Twitter MetricsTwitter Metrics
Twitter Metrics
 
Twitter inside ukraine statistic
Twitter inside ukraine statisticTwitter inside ukraine statistic
Twitter inside ukraine statistic
 
vKontakte groups analytics. Internet marketing, smm
vKontakte groups analytics. Internet marketing, smmvKontakte groups analytics. Internet marketing, smm
vKontakte groups analytics. Internet marketing, smm
 

контекстна реклама PPC Marketing

  • 1. Контекстна реклама Максим Залевський aContext.com.ua
  • 2. Схема організації рекламної кампанії Рекламна кампанія Група Група Оголошення Ключове слово Оголошення Ключове слово
  • 3. Розрахунок оплати за клік Кінцевий прибуток з однієї продажі * Відсоток переходів = Max сума оплати за клік 100 $ (прибуток з продажу) * 0,01 (процент переходів) = = 1 $ (макс сума плати за клік)
  • 4. Сервіси контекстної реклами • https://adwords.google.com.ua/ • http://direct.yandex.ua/ • http://begun.ua/ • http://context.meta.ua/ • http://context.bigmir.net/
  • 5. Сервіси підбору ключових слів Використання сервісів, систем контекстної реклами й/або пошуковими системами: • Adwords.google.com/select/Tools • Wordstat.yandex.ua; • Adstat.rambler.ru;
  • 6. Статистика конкурентів якщо статистика відкрита: • http://top.bigmir.net/ • http://catalog.i.ua/ • lіveіnternet.ru; • top100.rambler.ru; • top.maіl.ru
  • 7. Інші методи підбору ключових слів • Аналіз сайтів конкурентів; • Аналіз зовнішніх факторів (анкори посилань ); • Аналіз внутрішніх факторів (позначки-теги keywords, descrіptіon, слова, виділені в теги < h1 >, < b >, < strong > і т.д.). • Використання готових баз ключових слів, наприклад, http://www.pastukhov.com/.
  • 8. Створення первинного списку Записуємо слова та фрази які приходять в голову: • Квіти • Рози • Букети • День Святого Валентина • Весільні букети • подарунки
  • 9. Уточняємо список Уточнені слова знизять імовірність переходів нецільових відвідувачів: • [послати] квіти [Львів] • [послати] рози [Львів] • День Святого Валентина [подарунки Львів] • [Львів] Весільні букети • [послати] подарунки [Львів]
  • 10. Статистика пошукових запитів Більшість користувачів застосовують 2-3 слова в пошуковому запиті
  • 11. Групування ключових слів Група1: Весілля Група 2: День Святого Валентина • Весільні квіти 1. Квіти на день Святого Валентина • Весільні букети 2. Подарунки на день Святого Валентина • Весільні троянди 3. Троянди на день Святого Валентина Формуємо логічні групи ключових слів для подальшого створення окремих рекламних груп Група 3: Квіти Група 4: Троянди Група 5: Львів 1. Доставка квітів 1. Доставка троянд 1. Доставка троянд Львів 2. Покупка квітів 2. Замовити троянди 2. Доставка квітів Львів 3. Букети квітів 3. Покупка троянд 3. Весільні букети Львів 4. Кошики квітів 4. Букети троянд 4. Букети квітів Львів
  • 12. Групування по частоті запитів фінансові послуги > 1000 фінансові послуги < 1000 (ключові фрази пов’язані з букетами (ключові фрази пов’язані з квітів, які зустрічаються в запитах букетами квітів, які зустрічаються в більше 1000 разів у місяць) запитах менше 1000 разів у місяць) фінансові послуги види фінансових послуг ринок фінансових послуг ринок фінансових послуг +в україні структура ринку фінансових послуг характеристика фінансових послуг
  • 13. Види заголовків оголошень Застосовуємо ключові фрази в Додаткові слова: заголовках: 1. Легкий Відкрий свій бізнес 6000$ 2. Корисний Консалтинг по фінансовому плануванню 3. Дешевий Надійна консультація по податках 4. Якісний Розрахунки по фінансовому плануванню 5. Чудовий 6. Швидкий Застосовуємо питання та заклики: Потрібні весільні букети? Шукаєш ділового партнера? Відкрий салон дизайну? Включаємо назву регіону “Ковка зі Львова”, “Аптека на Подолі” Вказуємо ціну при необхідності “Котедж в Карпатах 80000$”
  • 14. Ефективні рекламні оголошення Пластикові вікна від 500 у.о. Спішіть! Додаткові слова: Продаж пластикових вікон KBE, REHAU, 1. Спішіть VEKA… Монтаж! Дзвоніть! 2. Дзвоніть 3. Купи Відкрий салон дизайну 4. Замов Вигідна справа + навчання за 6000$ 5. Загрузи Художня ковка - престижний бізнес 6. Прочитай vip-zalevsky.com.ua Мінус-слова: Сервісний центр Samsung - бесплатно Ремонт комп’ютерної техніки, мобільних - халява телефонів, фотоапаратів і т.д. - скачати
  • 15. Цільові сторінки • Цільова сторінка і рекламне оголошення відповідають один одному у формулюванні та графічному представленні • Бажана дія відвідувача виражена максимально ясно, не виникає путаниці з іншими діями та двозначності • Сторінка не перевантажена і немає посилань на інші розділи • Опис і зображення висвітлюють переваги товара/послуги посилюючи бажання замовити його • Зміст сторінки та зображення пояснюють вигідідність покупки, шляхом опису особливостей товару • «Спеціальні пропозиції» мотивують відвідувача до швидкої покупки • Згадано використання сервера захисту (гарфічно та текстом) • На сторінці вказано географічне місцезнаходження вашої компанії і повна контактна інформація • Довірені асоціації, філії та їх члени перераховані (чи вказані їх логотипи) • Ясно обумовлені умови доставки • Ясно визначені умови повернення товару • Вказаний гарантійний термін • Для допомоги та консультацій вказані телефон чи голосовий чат • Рекомендації та відгуки складають реальні цитати, з вказівкою імені та адреси автора • Ваш «заклики до дії» та кнопку «Замовити» легко знайти • Ви застосовуєте систему моніторингу для дослідження ефективності, CTR і рейтинга переходів кожного рекламного оголошення.
  • 16. Моніторинг рекламної кампанії Запустіть компанію та залиште на 2 дні. Після чого виміряйте: • CTR оголошення і кодного ключового слова • Середню позицію оголошення і ключових слів • Вашу середню плату за клік CPC • К-сть показів по кожному ключовому слову
  • 17. Вимірюємо прибутковість ROI ROI = ((продажі - витрати)/ витрати)*100 Наприклад сума продажу становить 1400$, при інвестиції – 500$ ROI = ((1400-500)/500*100 = 180% - хороша прибутковість Відділяємо покупців від глядачів
  • 18. Корисні поради • Додавайте хоча б одну рекламну групу (5-10 подібних ключових слів) кожні 2 дні • Слідкуйте за рекламними групами і оптимізуйте щодня • Важливо не кількість трафіку а показник прибутковості ROI • Знижуйте вартість кліку, пока не досягнете мінімального • Якщо не отримуєте результату – збільшуйте кількість ключових слів
  • 19. Використані джерела • Алексей Яковлев, Александр Чупрун Контекстная реклама. Основы, секреты, трюки • Контекстная реклама в Интернете. Настольная книга рекламиста • Интернет-реклама: итоги и перпективы. Рекламные возможности Яндекса. Практический семинар
  • 20. Контакти Максим Залевський Сайт: http://acontext.com.ua/ Блог: http://webanalitic.blogspot.com/ Twitter: maxzalevski email: zalevskim@gmail.com Телефон: +380 67 252 10 68